TV Boks kvit og frit

Medlemmer hos Them-Salten Antenneforening kan få en YouSee TV-boks kvit og frit

Foreningen har indgået en aftale med YouSee, der betyder, at alle kan få en YouSee Tv-boks til 0,- kr. om måneden, så længe du hat en tv-pakke fra foreningen.

Medlemmer i Them-Salten Antenneforening har flere muligheder. Med en Tv-boks får du en ekstra mulighed for nemt at se det hele, dér hvor tv-oplevelsen er allerstørst. Nemlig på den store tv-skærm. Uanset hvilken tv-pakke du har, kan du med tv-boksen slippe for faste sendetider.

Du kan nemlig sætte programmer på pause, starte dem forfra og optage det hele i skyen, så du også kan se dine optagelser fx på din mobil eller tablet. Tv-boksen kan vise indhold Ultra HD-kvalitet, så du kan se bl.a. Netflix og YouTube i en ultraskarp billedkvalitet.

Tv-boksen samler alt dit indhold

Med en YouSee Tv-boks kan du også samle al din underholdning ét sted. Med en Bland Selv-pakke kan du selv håndplukke nogle af dine tv-kanaler og streamingtjenester – direkte via tv-boksen.

Sådan får du fat i en Tv-Boks

Du kan enten ringe til YouSee på 70704070 og bestille en Tv-boks, eller du kan besøge YouSee butikken i Silkeborg, og hente den. Her vil personalet hjælpe dig, og Tv-boksen vil være klar med de mange muligheder, når du kommer hjem og sætter den op.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Bankoplysninger

Spar Nord - Silkeborg
Reg.nr: 9225 Konto nr.: 4580833832

Fejlmelding TV og Radio